31 augustus 2014, de dag van aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Richard en Jolanda Bal - WaarBenJij.nu 31 augustus 2014, de dag van aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Richard en Jolanda Bal - WaarBenJij.nu

31 augustus 2014, de dag van aankomst

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Richard en Jolanda

31 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Vanochtend na een reis van 12 uur stijf en stram uit het vliegtuig gestapt. Maar dat mag de pret niet drukken. We hadden ons zo verheugd op deze vakantie dat we die stijve spieren er wel voor over hadden. Nadat we een taxi hadden opgezocht die ons naar het hotel bracht, hebben we ruim een half uur kunnen genieten van de rijkunsten van onze chauffeur. Want ze rijden hier echt als gekken!!
Bij aankomst in het hotel toch maar even een uurtje gaan slapen. In het vliegtuig was dit niet echt een succes. Daarna zijn we Bangkok ingegaan. Met de tuktuk. En wat denk je: proberen ze ons gelijk naar een sierradenshop te brengen. Juist dat waar ze zo voor hebben gewaarschuwd. Maar we zijn niet van gisteren, dus daar waren we zo weer weg.
Lekker verder geshopt en heerlijk gegeten in het Hardrock Cafe. Nog even wat gedronken in het hotel, en toen ging toch echt het lampje uit voor de eerste dag. Morgen weer nieuwe verhalen. Dan gaan we naar de tijgers.

• 31 Augustus 2014 - 17:30

Gwenn:

Jiehoeee! Ik ben benieuwd. We willen uiteraard niet alleen praatjes maar ook beeldmateriaal! Slaap lekker xxx

• 31 Augustus 2014 - 18:55

Leon:

Laat je niet oplichten. Was laatst een heel stuk op tv. Geniet verder gewoon van het mooie wat tailand heeft.

• 31 Augustus 2014 - 20:01

Nicole:

Echt zo leuk om jullie reis te volgen.Veel plezier x

• 31 Augustus 2014 - 20:30

Petra Holleman:

Helemaal gaaf!!! Maak overal gebruik van en genieten maar!!! Wees voorzichtig

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Richard en Jolanda

Wij zijn een Richard en Jolanda, ruim 12,5 jaar getrouwd en nog steeds erg gelukkig. We gaan niet zo vaak op reis, maar als we gaan, doen we het gelijk goed. Deze keer gaat de reis naar Thailand, en wel vier weken!!!

Actief sinds 30 Aug. 2014